Fr

AWARDS

WBCOM' Awards: Hungry Minds aan het kanon

Donderdag 30 Mei 2024

WBCOM' Awards: Hungry Minds aan het kanon

De uitslag van de vierde editie van de Public Communication Awards - WBCOM’ Awards voor de vrienden - die de mensen en bureaus achter campagnes voor het algemeen belang in de schijnwerpers zetten, is bekendgemaakt.
 
Dit jaar kende de jury, die geleid werd door Hugues Rey, co-CEO van Havas België, de Grand Prix toe aan ‘Partageons leurs points de vue’ van Hungry Minds voor Eqla. Die campagne won ook de eerste prijs in de competitie Gedragscommunicatie.

Hungry Minds wint eveneens de WBCOM’ Award in de competitie Corporate Communication met ‘BloCHUs’ voor CHU UCL Namur. Het bureau uit Namen is de grote winnaar op deze editie.

Voorts noteren we dat de eerste plaats van de competitie uitzonderlijk toegekend werd aan twee laureaten. CIBLE communication kreeg namelijk ook een Gold met ‘Les 12 travaux de l’expatrié’ voor Le Forem .
 
‘Relax, c'est dans la poche!’, een promotie- en sensibiliseringscampagne voor Apaq-W, won dan weer in de competitie ‘Burgerparticipatie. Doelstelling van de campagne was de lancering van de nieuwe gratis app #jecuisinelocal.
 
De WBCOM’ Award voor interne communicatie ging naar ‘Le Grand spectacle du SG - Nos agents ont du talent’ van de Federatie Wallonië-Brussel.
 
Tot slot werd de prijs voor ‘L’Attractivité et du Marketing du Territoire’ toegekend aan ‘Ma Province, mon Capital’ van de Association des Provinces wallons (APW), in samenwerking met de vijf Waalse provincies.

Archief / AWARDS