Fr

AWARDS

AMMA: al 20 jaar!

Dinsdag 4 Februari 2025

AMMA: al 20 jaar!

Dit jaar vieren de Annual Master in Media Awards van CommPass hun 20-jarig bestaan met een aantal nieuwigheden. Ten eerste zullen de prijzen voor de categorie Best Use of 1 Medium in één sessie worden uitgereikt door een uitgebreide vakjury. Daarnaast heeft CommPass de doelstellingen van de Media Sustainable Development Award aangepast, waarbij meer nadruk wordt gelegd op de maatschappelijke impact van initiatieven in plaats van op interne inspanningen om duurzamer te produceren.
 
De AMMA-jury zal dit jaar worden voorgezeten door Gaetano Palermo (Head of Brand Advertising & Media bij Engie) met José Fernandez (Chief Customer Experience, Marketing & Digital Officer bij d’Ieteren) als vicepresident.
 
Ter herinnering: het awardproces verloopt in twee fasen: 11 categorieën worden eerst geanalyseerd door expertpanels die de vijf beste inzendingen in elke categorie selecteren. De prijzen worden vervolgens bepaald tijdens de laatste jurybijeenkomst op 16 mei en de winnaars worden bekendgemaakt tijdens de feestelijke AMMA-ceremonie op 12 juni in Flagey.
 
In de tussentijd nodigt CommPass je uit om op 27 maart samen met de jury de inzendingen in de categorieën Media Research en Innovation & Development te bekijken, en op 14 mei voor de presentatie van de finalisten tijdens het UMA Get Together gewijd aan de Best Media Campaigns.
 
Lees hier meer.

Archief / AWARDS