Fr

AWARDS

Collectieve intelligentie blijft lethal weapon, door José Fernandez (D'Ieteren)

Zondag 9 Juni 2024

Collectieve intelligentie blijft lethal weapon, door José Fernandez (D'Ieteren)

Deze 19de editie van de AMMA's werd opnieuw gekenmerkt door een nieuw record: ze telde 185 inzendingen in 14 categorieën die allemaal voorgelegd werden aan het scherpzinnige oordeel van de 147 leden van de deskundige jury's. Resultaat: een palmares dat een ereplaats gaf aan vrijwel alle bedrijfssegmenten van de sector.
 
Als er ooit een bewijs was voor de dynamiek van de markt, zijn creativiteit en zijn innovatievermogen, dan zijn de dossiers op de shortlist en de cases die uiteindelijk een award kregen daar een overtuigend bewijs van. We kunnen vertrouwen hebben in de kwaliteit van het talent dat in onze sector aanwezig is - en er is veel meer voor nodig dan AI om ze te vinden en naar onze sector te halen - en in het vermogen van onze organisaties om zichzelf te transformeren.
 
Namens de AMMA's wil ik daarom hulde brengen en mijn dankbaarheid betonen tegenover de adverteerders, bureaus en uitgevers die lef en wilskracht hebben getoond door hun cases in te zenden. Blijf dat doen, want het is de beste barometer die we hebben voor de gezondheid en kwaliteit van de sector.
 
We moeten ook onze hoed afdoen voor de juryleden, in zowel de expert- als de finale panels, die zo hard hebben gewerkt om de dossiers die hen werden voorgelegd te lezen, te analyseren en te becommentariëren. Dankzij hen blijft de collectieve intelligentie van de groep een onfeilbaar wapen bij de nominatie van uitmuntendheid in innovatie, strategie, creatie, onderzoek, enz.

José Fernandez (Chief Customer Experience, Marketing & Digital Officer, D’Ieteren), AMMA juryvoorzitter 2024

Archief / AWARDS