Fr

BRANDS

APAQ-W steekt handen uit de mouwen met Duckmotion

Dinsdag 12 November 2024

APAQ-W steekt handen uit de mouwen met Duckmotion

Duckmotion heeft een overheidsopdracht APAQ-W binnengehaald voor de promotie van lokale aardappelen en voor ‘La Semaine de la Frite’. Het betreft twee missies die lokale producten en producenten in de kijker zetten.
 
Om onze culinaire kroonjuwelen te promoten, begon Duckmotion met een make-over en een rebranding van de websites taslapatate.be en semainedelafrite.be om de consument aldus een moderne en entertainende ervaring te bieden.

Duckmotion creëerde ook een video met APAQ-W ambassadeurs Sandrine Dans, Gérald Watelet, Julien Lapraille en Eric Boschman, evenals een aantal immersieve video’s met aardappelproducenten en frietkoteigenaars.
 
Het bureau zette eveneens een partnerschap op met David Antoine. Hij wordt de peter van de twaalfde editie van ‘La Semaine de la Frite’, een originele wedstrijd om lokale frietkotten te ondersteunen.
 
Tot slot en ter ondersteuning van al deze initiatieven werkte Duckmotion samen met Nakami voor een pr-luik. Dat moet de zichtbaarheid in de media vergroten om een nog breder publiek te bereiken.

De campagnes worden heel het jaar lang gevoerd op de sociale media.

Archief / BRANDS