Fr

BRANDS

VDAB van A naar B met Onlyhumans

Dinsdag 22 Oktober 2024

VDAB van A naar B met Onlyhumans

De VDAB vroeg Onlyhumans (62MILES) om zijn merkbeleving te verruimen: van Vlaamse werkgelegenheidsdienst naar beroepsopleidingsdienst voor elke Vlaming.

Hiervoor ontwikkelde het bureau eerst nieuwe social formats, zoals 'Van A naar B' en 'De Droomjob', om Vlamingen de mogelijkheden van een professionele reconversie te tonen. Dat doet het enerzijds door waargebeurde verhalen te delen van mensen die dankzij de VDAB een nieuwe wending aan hun carrière hebben gegeven, anderzijds door beroepen van morgen in de kijker te zetten.
 
Tegelijkertijd introduceerde Onlyhumans meer rationele formats, zoals 'A of B', 'Q&A' en 'Da's duidelijk', die Vlamingen aanmoedigen om na te denken over hun vaardigheden en kennis, terwijl ze informeren over de opleidingen, workshops en begeleidingstools die de VDAB aanbiedt.

Archief / BRANDS