Fr

BRANDS

Ethias in tandem met Wout van Aert

Donderdag 19 September 2024

Ethias in tandem met Wout van Aert

Ethias heeft samen met Belgisch wielerkampioen Wout van Aert een sensibiliseringscampagne gericht op jonge fietsers gelanceerd.
‘Ge moet juist niks. Wel veilig fietsen’ is bedoeld om jongeren bewust te maken van de gevaren van afleiding tijdens het fietsen, meer bepaald het gebruik van de telefoon achter het stuur.

Wout van Aert richt zich rechtstreeks tot de jongeren via een paar filmpjes en spoort hen aan om geconcentreerd en voorzichtig te blijven tijdens het fietsen. De campagne wordt voornamelijk verspreid via digitale kanalen die populair zijn bij jongeren, zoals online platformen en sociale media.

De video verwijst naar een landingspagina waar verschillende campagnefilmpjes zijn gepost, evenals praktische tips om veiliger te fietsen. Verder zijn er ook stickers met de beeltenis van Wout Van Aert en vergezeld van preventieboodschappen gemaakt.
De verschillende versies van de campagnevideo worden opgeluisterd door de melodie en de tekst van de song ‘Comic Trip’ van de Belgische artieste Sylvie Kreusch die bijzonder populair is bij sommige jongeren.

Archief / BRANDS