Fr

BRANDS

Wero verovert scherm razendsnel met Buzzman

Dinsdag 15 Oktober 2024

Wero verovert scherm razendsnel met Buzzman

Wat kun je doen in tien seconden? Niet veel, behalve geld versturen of ontvangen met Wero door simpelweg een telefoonnummer of e-mailadres te gebruiken. Dat is het idee achter de lanceringscampagne voor deze nieuwe oplossing voor instant betaling, gesteund door het European Payment Initiative (EPI) en voorgesteld als een concurrent voor Payconiq by Bancontact.
 
Wero, dat al beschikbaar is bij een aantal grote Belgische banken, wordt nu ook uitgerold in Frankrijk en Duitsland, en andere Europese landen zullen snel volgen.
 
Buzzman heeft voor de lancering een campagne ontworpen met een boodschap gebaseerd op de belangrijkste USP van Wero: betalen in minder dan 10”. De campagne wordt ondersteund door negen 10” tv-spots, elk gewijd aan een populair tv-genre. Hetzelfde geldt voor sociale netwerken, waar soortgelijke clips de spot drijven met de content van influencers. De campagne is ook te zien in print en (D)OOH.
 
De media zijn in handen van Havas Media.

Archief / BRANDS