Fr

BRANDS

Poppy altijd paraat met Coast

Maandag 30 September 2024

Poppy altijd paraat met Coast

D’Ieteren briefte Coast om de troeven van Poppy, het in 2018 gelanceerde bedrijf voor autodelen van de groep, te herdefiniëren. Het primaire doel is het merk nieuw leven in te blazen en het te positioneren als een belangrijke mobiliteitsspeler in de stad. Verder wil D’Ieteren de assets van Poppy moderniseren door zijn toewijding voor klanttevredenheid en de uitmuntendheid op het vlak van stedelijke mobiliteit te versterken.
 
Dit komt voor het eerst tot uiting in de nieuwe brand promise ‘Ready when you are’ die de essentie van autodelen samenvat, namelijk een probleemloze service die ervoor zorgt dat er altijd een auto beschikbaar is, ongeacht de uitdagingen van het leven.

Daarnaast transformeerde Coast het principe van de smart city in een tariefstrategie, dit keer om het af te stemmen op de duurzaamheidsdoelstellingen en om het merk te differentiëren als een leader in slimme en vooruitstrevende oplossingen.
 
Tot slot omvatte de missie van Coast het herdefiniëren van de digitale assets van het merk door middel van een eenduidig systeem dat een nieuwe typografie, gemoderniseerde kleurcodes en een vereenvoudigde aanpak omvat. De transformatie werd ook toegepast op de nieuwsbrieven en de website, om aldus een consistente en moderne digitale aanwezigheid te garanderen.
 
De volledige case is hier te vinden.

Archief / BRANDS