Fr

BRANDS

Come a casa opent dark kitchen met Amphion

Maandag 23 September 2024

Come a casa opent dark kitchen met Amphion

Kant-en-klare maaltijden worden door Gen Z als minder lekker en minder kwalitatief beschouwd. Come a Casa en Amphion hebben een originele activatie op poten gezet in de hoop daar verandering in te brengen.

Casa Cameo’ begon met een dark kitchen in Antwerpen, en meer bepaald een online lasagneria met vijf verschillende soorten verse lasagne en pasta die bezorgd werden door Deliveroo en Uber Eats.

Het nieuwe merk werkte ook samen met Ants (digital) en Yapado (RP) en werd exclusief online gelanceerd. Een groepje influencers zorgde voor de promotie.

De bestellingen werden geleverd in een zak in de kleuren van het merk. Daarin zat ook een flyer die klanten moest aanmoedigen om een recensie te schrijven in ruil voor een gratis lasagne.

Na vijf weken en 564 bestellingen en 82 recensies kwam de aap uit de mouw. ‘Casa Cameo’ was eigenlijk Come a Casa. Het merk toonde aldus aan dat kant-en-klare lasagnes net zo lekker zijn als in een restaurant. Dat bleek ook uit de gemiddelde score die de klanten gaven (4,5/5). De gemiddelde leeftijd van de klanten was 28 jaar.

De resultaten van de campagne werden in een TikTok-filmpje gegoten dat al bijna 1 miljoen kijkers wist te bereiken.

Archief / BRANDS