Fr

BRANDS

Ardennen inspireren Quick en Happiness ter lancering van nieuwe burger

Woensdag 28 Augustus 2024

Ardennen inspireren Quick en Happiness ter lancering van nieuwe burger

Naar aanleiding van hun laatste limited edition burger zakten Quick en Happiness af naar Franstalig België om daar de beste smaken van de regio te zoeken. Dat resulteerde in ‘De Ardenne’, een burger van 100% Belgisch rundvlees, met gekarameliseerde uitjes, twee genereuze plakken spek, mayonaise met fijne wildsmaak én een bol broodje met knapperige pompoenzaadjes...

De lancering van ‘De Ardenne’ wordt gepromoot door een campagne in (D)OOH, tv, online en SoMe, evenals op quick.be en in de MyQuick app.

Verder is er een wedstrijd aan de campagne verbonden. In totaal zijn er vijf weekends te winnen naar Adventure Valley Durbuy voor vier personen. De activatie wordt ook aangekondigd via tv, OLV en op de sociale media, evenals in de restaurants van de fastfoodketen en via een speciale landingspagina op de website en extra communicatie op de kids-pagina.

Archief / BRANDS