Fr

BRANDS

DVV voert echte gesprekken voor DVV

Zondag 29 September 2024

DVV voert echte gesprekken voor DVV

Happiness heeft voor DVV ‘Echte Gesprekken’ ontwikkeld. Dat is een nieuwe campagne die bestaat uit een contentreeks waarin we, zoals zijn naam aangeeft’, echte telefoongesprekken zien tussen echte DVV-consulenten en klanten. Dit om te bewijzen dat de consulenten een razendsnelle kwaliteitsservice bieden.

Happiness filmde in verschillende DVV-kantoren in het Nederlandse en Franstalige landsgedeelte en dat resulteerde in diverse, gevarieerde en vooral heel authentieke verhalen. De campagne is te zien op tv, de sociale media en de website van DVV.

Geoffrey Hantson, chief creative officer bij Happiness: “Het was voor ons cruciaal dat de verhalen authentiek waren en dat de uitvoering van de films dat ook was. Die aanpak is het tegenovergestelde van de gangbare visuele reclamenormen. Dat maakt deze filmpjes heel intrigerend, vooral als ze op televisie worden bekeken. Bovendien laten we de consulenten zelf bewijzen dat DVV de beste service heeft, in plaats van dat constant te blijven herhalen met slogans. Reclamegimmicks zijn dan echt niet meer nodig.”

Archief / BRANDS