Fr

BRANDS

Proximus strijdt tegen vooroordelen in tech

Woensdag 16 Oktober 2024

Proximus strijdt tegen vooroordelen in tech

Na het succes van ‘Techlab’, dat focuste op technologische trends, lanceren Proximus en Silk ‘ASKIP’. Dat is een nieuwe contentreeks die de voordelen van technologie in het dagelijkse leven van de Belgen wil belichten.

‘ASKIP’ toont hoe technologie ieders leven kan verrijken, ongeacht leeftijd of achtergrond.

In de eerste aflevering ontdekken we bijvoorbeeld hoe een 82-jarige grootmoeder cursussen volgde om in contact te blijven met haar familie. Dankzij de cursussen kreeg ze de smaak van technologie te pakken en ging ze zelfs aan de slag om bij te leren met de hulp van ChatGPT...

De content is beschikbaar in meerdere formats, te beginnen met een long format in de twee landstalen op YouTube en Facebook. 

Verder zijn er korte toegankelijke formats die de hoogtepunten van elke aflevering belichten. Ze worden verspreid op Instagram, TikTok en YouTube Shorts.

Archief / BRANDS