Fr

BRANDS

Colruyt Group zamelt via winkelkarretjes geld in voor Voedselbanken

Woensdag 9 Oktober 2024

Colruyt Group zamelt via winkelkarretjes geld in voor Voedselbanken

Colruyt Group en meer bepaald de merken Colruyt Laagste Prijzen, Okay, Bio-Planet en Collect&Go voeren sinds 9 oktober en nog tot 22 oktober een inzamelingscampagne. Op elk van de 35.000 winkelkarretjes van de keten staat een barcode die klanten kunnen laten scannen aan de kassa. Daarmee schenken ze 2 euro aan de Belgische Federatie van Voedselbanken.

De inzamelactie wordt ondersteund in de winkels, meer bepaald via affiches en op digitale schermen aan de kassa’s. Verder wordt ze gepromoot via de gebruikelijke kanalen van de supermarktketen: folders, newsletters en sociale media.

Ook enkele ambassadeurs van de Colruyt Group-merken zetten hun naambekendheid en goodwill in voor deze inzamelactie, net zoals alle medewerkers van de Colruyt Group zelf. Zij kunnen op hun beurt 2 euro toevoegen aan hun lunch in de kantoorgebouwen.

Tot slot dragen ook vrijwilligers van de organisatie hun steentje bij door aanwezig te zijn aan de ingangen van de winkels op drukke momenten en de campagne te presenteren. De campagne is gecreëerd door Marketing Communication Services, het in-house reclamebureau van Colruyt Group.

Archief / BRANDS