Fr

BRANDS

Willie Witloof, de comeback

Maandag 25 November 2024

Willie Witloof, de comeback

Aldi en Serviceplan Group zorgden voor een nieuwe eindejaarscampagne met de intussen onvermijdelijke Willie Witloof. De mascotte haalt weer alles uit de kast om Aldi te positioneren als de referentie voor chique en betaalbare feesten.

‘Alles voor je eindejaar, heerlijk betaalbaar’ loopt in twee fases. De eerste fase begon enkele dagen geleden op de eigen kanalen van Aldi (website, newsletter, SoMe, POS en folder); de tweede wordt weldra gelanceerd via een nieuwe tv-spot met Willie Witloof. De campagne wordt nog versterkt met creaties op andere kanalen (OOH, digital, paid social). 

Aldi en Serviceplan werkten voor deze campagne samen met Wavemaker (media), De Machine (productie), Rabbit Hole (animatie), Sonhouse (geluidsproductie), Poum Tchak en Studio Henri (muziek) en BOA (POS-materiaal, folder, eindejaarsmagazine).

Archief / BRANDS