Fr

PEOPLE

Ogilvy Social.Lab versterkt social force

Woensdag 26 Maart 2025

Ogilvy Social.Lab versterkt social force

Om in te spelen op het toenemende belang van social en creator marketing stelt Ogilvy Social.Lab Arnaud Vanhemelryck aan als head of content and Ccmmunity. Hij krijgt de missie een team samen te stellen dat daadwerkelijk verbonden is met de nuances van de online cultuur.
 
In dat verband trad Jonas Van Bael (ex-TBWA en mortierbrigade) als creative director toe tot het team. Indra Sestini (ex-Nestlé in Brazilië en de VS) van haar kant versterkt de contentcapaciteit van het bureau. Het duo sluit zich aan bij een sterk bestaand team van creative directors met Laura Scott, Theo Barron en Gregory Ginterdaele.
 
Creative Manager Gabriela Toader, zorgt ervoor dat dit hele team werkt volgens de snelheid van social media. Head of influence Quentin Glodé leidt het influencer team, Jessica Ossieur het een Community-team.
 
“Wij geloven dat goed uitgevoerde sociale media de merkgroei kunnen transformeren, en dit vereist diepgaande native sociale vaardigheden om content te maken en te cureren die mensen willen zien”" aldus Rob Hill, CEO van Ogilvy Social Lab. “Social media moet nu centraal staan in moderne creatieve bureaus, en de stap van Ogilvy Social Lab signaleert een bereidheid om een flexibelere, data-gedreven, cultureel verbonden en platformgerichte aanpak te omarmen.”

Archief / PEOPLE