Fr

PEOPLE

BAS onthult nieuwe board

Maandag 23 September 2024

De Belgian Advertising School (BAS), de postgraduaatsopleiding van Thomas More, kondigt de creatie aan van een board of directors. Die werd ‘BOB’ gedoopt (voor Board of BAS).

De board is samengesteld uit tien alumni die vandaag nog actief zijn in de marketing- en communicatiesector: Aze Van Coillie (strategic planner, AKQA), Florian Decoster (AD, Happiness), Johan Minnebo (lector creatieve communicatie, AP Hogeschool), Joris Hechtermans (brand designer, Mutant), Lauren Vanderstukken (brand manager, Albert Heijn), Lorien Verachtert (strategist & neuromarketer, LDV United), Lucas Van Pellicom (digital creative, Creative Lab), Molly Waeytens (client manager, VML), Nick Moors (strategic planner, TBWA) en Thomas Rubbens (campaign coordinator, RBFA).

In samenwerking met de coaches bij BAS heeft de board als missie om studenten voor te bereiden op de huidige uitdagingen in de markt en de communicatie- en marketingsector.

Archief / PEOPLE