Fr

BRANDS

Actiris in weer en wind voor Brusselse werkzoekenden

Zondag 18 Augustus 2024

Actiris in weer en wind voor Brusselse werkzoekenden

Sinds 2023 maken Actiris en Ogilvy Social.Lab van ‘Bruxellitude’ hun stokpaardje. Het duo wil die vaardigheid van Brusselse werkzoekenden in de kijker blijven zetten, en meer bepaald de teamspirit die je nodig hebt om basketbal te spelen in de Dansaertwijk, het optimisme om ondanks de regen gezellig op een terrasje te zitten, de creativiteit om de muur van het skatepark in de Marollen te schilderen, de nieuwsgierigheid om een pizza met mosselen te proeven of de flexibiliteit om een nieuwe route te vinden wanneer er weer maar eens wegenwerken zijn. Het zijn allemaal kwaliteiten die gebruikt kunnen worden in tal van jobs. 

In deze nieuwe campagne, waarvan de eerste golf plaatsvindt in juli-augustus en de tweede golf in oktober, worden deze vijf talenten in verschillende formaten in de kijker gezet, waaronder Meta-posts, Connected en Addressable TV, tramwraps en DOOH.

Omdat de campagne gericht is op zowel werkzoekenden als werkgevers, én om hen gerichter te bereiken, is er nog een andere reeks formats gecreëerd: een dekzeil van 100 m2 in de Ginestestraat, in het hart van de Brusselse zakenwijk, Meta-, LinkedIn- en Teads-posts, Google Search, advertorials en advertenties op websites die door werkgevers worden bezocht. 

Naast de strategie en de creatie was Ogilvy Social.Lab verantwoordelijk voor de productie en mediaplaatsing van de verschillende assets.

Archief / BRANDS