Fr

BRANDS

Quick en Coca-Cola slaan de handen in elkaar voor Pukkelpop-actie met Happiness

Maandag 3 Juni 2024

Quick en Coca-Cola slaan de handen in elkaar voor Pukkelpop-actie met Happiness

Happiness heeft voor Quick en Coca-Cola ‘Quick Love Sign’ bedacht. Dat is een activatie met een wedstrijd als centrale element. Daarbij zijn er tickets voor Pukkelpop te winnen, inclusief camping en tent.

Om kans te maken op de felbegeerde festivaltickets moet Gen Z, de voornaamste doelgroep van de campagne, een creatief kartonnen bord bedenken dat hun liefde voor Quick laat zien. Ter inspiratie haalt Quick de borden aan waarmee fans tijdens concerten naar hun favoriete bands zwaaien.
 
Vervolgens moeten deelnemers een selfie maken en deze op een online platform plaatsen. Daarna en meer bepaald op 10 juni kiest een jury de winnaars.

De trafiek naar het platform en de wedstrijd wordt gegenereerd door POS-materiaal in de restaurants van de fastfoodketen, maar ook door samenwerkingen met influencers, posts op de sociale media en bannering.

Archief / BRANDS