Fr

BRANDS

Ethias: van 'Fail Better' naar 'Fail Awards' met Kotplanet

Vrijdag 21 Juni 2024

Als onderdeel van zijn ‘Fail Better’ platform dat jongeren wil aanmoedigen om te leren uit hun fouten, lanceerde Ethias samen met Kotplanet (je weet wel, het digitale medium van Rossel gewijd aan het studentenleven) de ‘Fail Awards’.
 
In dezelfde geest als de eerdergenoemde Springbok-campagne komt het eropaan mislukkingen van studenten om te zetten in leermomenten: ‘Fail Awards’ bevat een reeks artikels over huiselijke ongelukjes die studenten zijn overkomen, inclusief praktisch advies over hoe om te gaan met noodsituaties, met een humoristische draai om dingen in perspectief te helpen plaatsen en tegelijkertijd informatie te verstrekken. Bij elk artikel horen video's in verticaal formaat voor ondersteuning op de sociale netwerken.
 
Ethias en Kotplanet bieden ook een online enquête aan over verzekeringen en hoe studenten die ervaren.
 
Volgens de initiatiefnemers bereikten de ‘Fail Awards’ al 270.000 mensen via 45 berichten op de sociale netwerken, terwijl de oorspronkelijke doelstelling 170.000 bedroeg.

Archief / BRANDS