Fr

BRANDS

Orange zendt hoogtepunten OS uit via DOOH in samenwerking met Clear Channel, RMB en Var

Woensdag 7 Augustus 2024

Orange zendt hoogtepunten OS uit via DOOH in samenwerking met Clear Channel, RMB en Var

De Goal van de dag kenden we al – aangeboden door RMB, Var en Clear Channel als onderdeel van de recentste grote voetbaltoernooien (EK en WK). Nu is er het ‘Moment of the Day’, een initiatief van hetzelfde trio ter gelegenheid van de Olympische Spelen in Parijs.
 
De actie wordt gesponsord door Orange Belgium, in samenwerking met Havas Media. Het maakt natuurlijk deel uit van de bredere sponsoring van de Olympische Spelen door de telco.
 
Zoals de naam al suggereert, stelt het ‘Moment of the Day’ de Belgen in staat om de hoogtepunten van de wedstrijden de dag na de evenementen te herbeleven via het digitale netwerk van Clear Channel in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, evenals in de grote steden en stations in Vlaanderen en Wallonië.
 
De actie wordt ook ondersteund door trailers op de openbare zenders die de uitzendrechten hebben en zal lopen tot de dag na de sluiting van de Spelen op 12 augustus.
 
De volledige productie en coördinatie vis in handen van de Content & Creativity-unit van RMB.

Archief / BRANDS