Fr

BRANDS

CBC gaat vooruit met Air

Dinsdag 28 Mei 2024

CBC gaat vooruit met Air

Bijna tien jaar na de laatste merkpositioneringscampagne en de belofte 'Décider d'avancer' creëerde Air een nieuwe campagne voor CBC Banque & Assurance. Die richt zich op Wallonië en zijn vele spelers, met wie de bankverzekeraar nu “vastbesloten is om vooruit te gaan”.

Die intentie wordt geïllustreerd door een spot, waarin Air een eenhoorn opvoert, maar vooral door de vastberadenheid van de Waalse bank om haar verbintenissen na te komen. dat wil ze doen door meer dan 90% van het spaargeld van de Walen te blijven investeren in de lokale economie of door bedrijven een speciale dienst aan te bieden om ze te begeleiden bij hun ecologische transitie.
 
De 60”-spot is een productie van Lovo, in een regie van Dozen. Er hoort ook een radiospot bij.
 
“De grootste uitdaging was om ons merk te herpositioneren door middel van een ambitieuze naambekendheidscampagne die zinvol was en tegelijkertijd de sterke punten van CBC als Waalse challenger die tegelijk onderdeel is van een sterke en geloofwaardige internationale groep, bevestigde”, aldus Sandra Circhirillo, verantwoordelijk voor Marketing & Communicatie bij CBC.
 
“We hadden al bijna tien jaar geen campagne als deze meer gevoerd, dus er stond veel op het spel... De eerste feedback was positief en ik kijk ernaar uit om de impact op langere termijn te evalueren", zegt ze nog.

Archief / BRANDS