Fr

BRANDS

Quick verwent supporters

Zondag 16 Juni 2024

Quick verwent supporters

Er staat een drukke sportzomer voor de deur en daarom komen Quick en Happiness met de Supporter, een nieuwe burger in limited edition. De burger komt in een broodje met granen in de kleuren van ons land en wordt in de markt gezet als de perfecte maaltijd om de honger te stillen, zowel voor, na of tijdens de match.

Tegelijkertijd ontwikkelde het gelukkige bureau met de ‘Supporter Collection’ een activatie die de fans zou moeten opwarmen. Het gaat om een collectie van 21 digitale kaarten met daarop de verschillende profielen van de Belgische supporters. Fans krijgen zo een kaart bij aankoop van een Supporter burger. Ze zijn te verzamelen in de MyQuick app.
 
Bij de lancering van de activatie op 21 juli zullen vijf gelukkigen een budget van 1000 euro winnen om te spenderen aan hun favoriete sport.

De lanceringscampagne van de Supporter wordt gevoerd via verschillende touchpoints: in (D)OOH, TVC, online video, op de sociale media, in de restaurants van de fastfoodketen en natuurlijk op quick.be en de app MyQuick.

Archief / BRANDS