Fr

BRANDS

Vuitton vervolledigt zijn 'Core Values' met Federer en Nadal

Woensdag 22 Mei 2024

Vuitton vervolledigt zijn 'Core Values' met Federer en Nadal

Vuitton en zijn favoriete fotografe Annie Leibovitz hebben een nieuwe ‘Core Values’ campagne gelanceerd met tennissterren Roger Federer en Rafael Nadal in de hoofdrol. De campagne is gemaakt in de Dolomieten. De visuals promoten de Monogram Christopher en Monogram Eclipse rugzakken.

Ter herinnering, de allereerste ‘Core Values’ campagne van Vuitton werd zeventien jaar geleden gecreëerd. In elke campagne wordt het culturele nalatenschap van oprichter Louis Vuitton en de samenwerkingen met uitzonderlijke mensen in de verf gezet, aldus Pietro Beccari, CEO van het Parijse modehuis.
De sportberoemdheden die hebben geposeerd voor de ‘Core Values’ advertenties van Vuitton en Leibovitz zijn niet van de minste. Niet lang geleden was er de foto met Ronaldo en Messi. Verder zette het duo Steffi Graf en Andre Agassi, het trio Maradona, Pelé en Zidane, én Mohamed Ali met zijn kleinzoon voor de lens. Ook artiesten zoals Catherine Deneuve, Keith Richards en Coppola poseerden voor de campagne, net zoals president Michail Gorbatsjov en de astronauten Buzz Aldrin, Sally Ride en Jim Lovel, om er maar een paar te noemen... Met andere woorden, genoeg om er een volwaardige tentoonstelling van te maken.

Archief / BRANDS