Fr

BRANDS

De Hautes-Alpes altijd een beetje grootser met June 20

Vrijdag 19 Juli 2024

De Hautes-Alpes altijd een beetje grootser met June 20

Om het Belgische en Franse publiek bewust te maken van de troeven van de regio Hautes-Alpes in Frankrijk, heeft June20 ‘Das altijd een beetje meer’ ontwikkeld. Dat is een digitale campagne die bestaat uit geanimeerde video’s. Op het scherm krijgen we naarmate de camera uitzoomt een steeds indrukwekkendere omgeving te zien.

Tegelijkertijd leidde June20 via native advertising de surfers naar blogartikels waarop advies was te vinden op maat van elke bezoeker, meer bepaald via zijn of haar profiel. Er stond ook een website op het programma. Deze biedt onder meer advies over de mooiste campings en hotels die bezoekers direct kunnen boeken voor een verblijf.
 
Tot slot herinnert June20 eraan dat het bureau vorige zomer al een knap project voor de regio heeft weten te realiseren, meer bepaald door het lanceren van nieuwe fietsroutes op de sportapp Strava.

Archief / BRANDS