Fr

BRANDS

Coca-Cola transformeert Antwerpen-Centraal tot voetbalterrein

Donderdag 6 Juni 2024

Coca-Cola transformeert Antwerpen-Centraal tot voetbalterrein

In het kader van de campagne ‘The Ritual Cup’ hebben Clear Channel en Urban Media voor Coca-Cola Zero Sugar een immersieve activatie bedacht ter ere van het EK voetbal en dit in het station Antwerpen-Centraal.

De voetbalactivatie dompelt de supporters onder in het hart van de actie. Dankzij een interactieve Photocube kunnen fans hun hartstochtelijke momenten vastleggen en delen met hun vrienden en op de sociale media. Doelstelling is de emotie van het EK voetbal voort te zetten tot ver buiten de muren van het station.

Verder is er een minivoetbalarena van zes meter breed geïnstalleerd. Die nodigt fans uit om hun voetbalkunsten te tonen en andere fans op een sympathieke manier uit te dagen. Tot slot staat er ter verfrissing van de sporters een reusachtige koelkast in de vorm van een blik Coca-Cola Zero Sugar met daarin koude blikjes Coca-Cola Zero Sugar.

De activatie wordt ondersteund door de aanwezigheid van influencers in samenwerking met RMB. Die creëren een sfeer van feestvieren en delen die typisch is voor grote sportmomenten.

De campagne loopt nog tot 7 juni in de monumentale hal van het station Antwerpen-Centraal. Ze is het resultaat van een samenwerking met GroupM.

Archief / BRANDS