Fr

BRANDS

Carrefour zet de hologrammen van de Rode Duivels in de spotlights in de stations

Vrijdag 31 Mei 2024

Carrefour zet de hologrammen van de Rode Duivels in de spotlights in de stations

In het kader van de campagne ‘Raad wie de Rode Duivel in de koelkast is’ zet Carrefour onze nationale ploeg in de kijker via een interactieve campagne die ontwikkeld is in samenwerking met Urban Media.

Na het succes van de activatie in het station Brussel-Zuid is het nu de beurt aan het station Antwerpen-Centraal om de Rode Duivels in hologramvorm te verwelkomen. Reizigers, pendelaars en voetbalfans kunnen aldus genieten van exclusieve virtuele ontmoeting. Men kan zelfs een selfie nemen met zijn favoriete Rode Duivel en dit in een gigantische fictieve frigo.

De visibiliteit van de campagne wordt nog versterkt dankzij de Full Wrapped Corridor in Brussel-Zuid en dankzij de Elevator Walls XL en Full Wrapped Escalators in Antwerpen-Centraal.

De campagne loopt nog tot 9 juni. Ze is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Havas Media, Publicis Groupe, Demonstr8 en Clear Channel.

Archief / BRANDS