Fr

BRANDS

Belfius houdt van winnaars met Publicis Groupe

Donderdag 11 Juli 2024

Belfius houdt van winnaars met Publicis Groupe

‘Love doet winnen’. Dat is de boodschap van de nieuwe nationale campagne van Belfius ontwikkeld door Publicis Groupe. Die heeft als doel om de Belgische talenten van Team Belgium zichzelf te laten overstijgen en dit op de Olympische Spelen van Parijs.

De campagne bestaat uit een reeks affiches in speciale formaten. Ze zijn overal in ons land zichtbaar. Elke visual toont een verschillende Belgische sporter.

Verder maakte Publicis Groupe in samenwerking met Caviar en de regisseur Hans Vercauter een film en OLV waarbij onze atleten eveneens in de spotlights werden gezet. De hoofdrol werd gespeeld door hockeyspeelster Ambre Ballenghien en kreeg ‘The Power of Love’ als soundtrack.

Er staan tot slot activaties in de fan village van Middelkerke op het programma, naast spektakel in het Belgian House in Parijs.

Archief / BRANDS