Fr

BRANDS

Côte d'Or doet het op karakter

Vrijdag 5 Juli 2024

Côte d'Or doet het op karakter

In samenwerking met het Parijse agency van de groep en Hogarth heeft Ogilvy Social.Lab Brussels ‘De kracht van karakter’ onthuld. Dat is het nieuwe merkplatform van Côte d'Or dat de verknochtheid van de Belgen aan hun historische chocolademerk viert.
 
De campagne wordt gevoerd in België, Nederland en Frankrijk. Centraal staat een eerste film van 30” die de leuze ‘Kracht van karakter’ aanmoedigt en iedereen uitnodigt om uit zijn comfortzone te stappen. Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan een tweede film.
 
Caroline Baume, marketing director van Mondelez Benelux: “Côte d'Or heeft zich altijd geëngageerd om een uitzonderlijke smaakervaring van zijn chocolade te bieden. De 'Kracht van karakter’-campagne is een weerspiegeling van onze belofte voor kwaliteit en van onze ambitie om ons te onderscheiden in de chocoladecategorie.”

Archief / BRANDS