Fr

BRANDS

Lunch Garden maakte iemand gelukkig op het EK

Donderdag 1 Augustus 2024

Lunch Garden maakte iemand gelukkig op het EK

Naar aanleiding van de match van de Rode Duivels tegen Frankrijk in de achtste finale van het EK, vroeg Lunch Garden aan VML om ongeveer honderd borden te produceren met daarop de woorden ‘Stoofvlees better than Coq au Vin’, geschreven in de duidelijke en herkenbare grafische stijl van het merk.

Op match day trok een promotieteam naar de fan zone in Düsseldorf om bordjes uit te delen aan supporters. Die laatsten kregen de opdracht om tijdens de wedstrijd zoveel mogelijk de aandacht te trekken, meer bepaald door hun foto’s te delen op de sociale media.

Om de troepen te motiveren, beloofden Lunch Garden en VML een jaar gratis stoofvlees aan de fan die zijn of haar bord het meest in de kijker wist te zetten. De gelukkige winnaar heet Antoine. Hij profiteerde van het Sporza-interview met de Belgische hockeyspelers die aanwezig waren tijdens de match om zijn bord meer dan anderhalve minuut in beeld te brengen voor bijna twee miljoen televisiekijkers...

Archief / BRANDS