Fr

BRANDS

Ads & Data brouwt campagne voor Grimbergen

Donderdag 20 Juni 2024

Ads & Data brouwt campagne voor Grimbergen

Ads & Data Brand Studio en Alken Maes sloegen de handen in elkaar om een doeltreffende mediastrategie voor de thuisbrouwwedstrijd van Grimbergen op te zetten. Bedoeling: onder het motto ‘Brouw Met Mij’ op zoek gaan naar thuisbrouwers die samen met meesterbrouwer Cédric Lebbe aan de slag mochten.

Op het menu: een online spot met campagnegezicht Filip Peeters, verspreid via het volledige Ads & Data-netwerk (waaronder VRT MAX en GoPlay), print in DS Magazine en via de eigen communicatiekanalen en cafés van Grimbergen.

Na de oproepfase werden alle inzendingen geproefd en vakkundig beoordeeld tijdens een ‘brouwfeest’, als een klassiek trouwfeest met een twist. Het eindresultaat is te bewonderen in een miniprogramma op alle Play-zenders en via een korte, online teaser op het volledige Ads & Data – netwerk. Bovendien creëerde Brand Studio voor alle bierliefhebbers drie native artikels op de nieuwssites van Mediahuis. Nu is het alleen nog wachten tot de Grimbergen Cuvée 2024 van de winnaars dit najaar in de winkelrekken ligt.

Stijn Adriaenssens, brand manager craft bij Alken Maes, geeft aan dat de succesvolle samenwerking de start betekent van een partnerschap op lange termijn: "Ads & Data kwam met het sterke concept 'Brouw met mij', waardoor we onze passie voor brouwen nog beter konden delen met de consument en meer specifiek met de getalenteerde thuisbrouwers in België."

Archief / BRANDS