Fr

BRANDS

EU maakt de brug met Ogilvy Social.Lab

Donderdag 30 Mei 2024

EU maakt de brug met Ogilvy Social.Lab

Ter gelegenheid van Europadag en om het partnerschap tussen Latijns-Amerika en de Europese Unie te benadrukken, organiseerde Ogilvy Social.Lab Brussels, in samenwerking met Ogilvy Brazil en Ogilvy Argentina, een licht- en projectieshow die twee emblematische bruggen verlichtte: de Estaiadabrug in het Braziliaanse São Paulo en de Vrouwenbrug in het Argentijnse Buenos Aires.
 
De show werd georganiseerd als onderdeel van ‘The Power of &’, een campagne die de nauwe banden en samenwerking tussen Latijns-Amerika en de EU benadrukt.
 
De bruggen, die symbool staan voor connectiviteit, werden omgetoverd tot dynamische kunstwerken die de tastbare voordelen van dit partnerschap op het gebied van duurzaamheid, technologische vooruitgang en economische groei illustreren.
 
De activering werd ondersteund door de EU-ambassadeurs in Argentinië en Brazilië, die speciale recepties organiseerden met de pers en influencers.

Archief / BRANDS