Fr

TECH

Seedtag waagt zich aan CTV

Donderdag 6 Juni 2024

Seedtag waagt zich aan CTV

De Spaanse specialist in contextuele reclame Seedtag meldt de overname van Beachfront, een SSP ontworpen en ontwikkeld voor connected television (CTV). Door zijn contextuele AI-technologieën te combineren met de video-inventarissen van Beachfront positioneert Seedtag zich duidelijk in de videowereld en breder in omnichannel reclame, de nieuwe markttrend.

Seedtag was al actief in tv met zijn Contextual TV-oplossing, die CTV en Open Web combineert. Nu neemt het de uitgebreide inventaris van Beachfront over “om merken, bureaus en publishers te helpen de uitdagingen van CTV-reclame aan te gaan”, aldus Jorge Poyatos, co-CEO van Seedtag. Hij preciseert nog dat deze overname ook hun AI Liz zal verrijken.

Zoals eerder aangegeven door eMarketer schat Seedtag dat de CTV-markt in 2024 een bedrag van $ 30 miljard zal vertegenwoordigen, wat overeenkomt met een stijging van zo'n 22,4% ten opzichte van 2023.

Archief / TECH