Fr

TECH

Unlimitail breidt aanbod uit met onsite ads en TikTok-formaten

Donderdag 14 November 2024

Unlimitail breidt aanbod uit met onsite ads en TikTok-formaten

Unlimitail, het samenwerkingsverband tussen Carrefour en Publicis dat onder andere de retail media van Carrefour commercialiseert, breidt zijn in-app en in-store aanbod uit met nieuwe onsite mogelijkheden binnen het Carrefour-ecosysteem, meer bepaald via de vernieuwde website Carrefour.be.

“Om een groter bereik te realiseren en de gehele conversietrechter te beslaan, worden campagnes gelijktijdig op de website en de app getoond, via Display- of Sponsored Product-formaten, met een uniforme meting van de resultaten. Met 2/3 van de bezoeken die plaatsvinden via de app en 80% van de aankopen die via de website gebeuren, biedt het Carrefour-ecosysteem merken een uitstekende kans om zowel hun branding als hun conversie te versterken”, aldus Pierre Jacquemin, Sales Director Unlimitail België.

Tegelijkertijd gaat Unlimitail samenwerken met TikTok om zijn audiene extension-aanbod te versterken, dat al beschikbaar is op platforms zoals Meta en DPG Media. “Dankzij dit partnerschap kunnen merken hun doelgroepen nog beter targeten binnen deze omgevingen, gebaseerd op transactionele en gedetailleerde data van Carrefour”, aldus de regie die zich sterk maakt dat ze momenteel de enige speler is die deze oplossing aanbiedt op de Belgische markt.

Archief / TECH