Fr

AGENCIES

TBWA in vuur en vlam met WhyFive

Maandag 16 December 2024

TBWA in vuur en vlam met WhyFive

In samenwerking met het WhyFive Institute (voorheen WHY5Research, in 2007 opgericht door Jan Callebaut, Madeleine Janssens en Tom Meere), onthult TBWA België 'Fire'. Dat wordt omschreven als een innovatieve propositie die onderzoek en creativiteit combineert om bedrijven van elke omvang in staat te stellen nieuwe producten en diensten, loyaliteitsstrategieën en nog veel meer te ontwikkelen.
 
TBWA beschrijft dit gezamenlijke innovatieproces met WhyFive als “innovatie in een snelkookpan, met het oog op snellere resultaten, grotere impact en diepere relevantie”. Delhaize, Telenet/Base en NMBS behoren tot de eerste TBWA-klanten die ervan gebruikmaakten.

Foto (links naar rechts): Nicolas De Bauw en Stéphanie Vercruysse (co-CEO,TBWA), Helena Gheeraert en Bart Vandecruys (Partners, WhyFive), en Bert Denis (co-CEO, Omnicom Advertising Group).
 

 

Archief / AGENCIES