Fr

AGENCIES

Artes durft met d-artagnan

Maandag 9 December 2024

Artes durft met d-artagnan

D-artagnan heeft ‘Dare to’ ontwikkeld. Dat is een nieuw employer branding concept voor Artes dat draait rond durf en doorzettingsvermogen. Het zijn de kwaliteiten die je nodig hebt als je bij Artes en bij uitbreiding in de hele bouwsector aan de slag wilt, zo luidt het. Het doel is om een honderdtal vacatures per jaar in te vullen.

Het concept werd intern gelanceerd met een evenement dat de teamspirit aanwakkerde. De meest gemotiveerde medewerkers kregen de kans om een (tijdelijke) tattoo te zetten, om aldus te tonen in welke mate ze aan hun werkgever gehecht ijn.

Extern werd ‘Dare to’ geïntroduceerd met key visuals en video’s waarin de eigen medewerkers de hoofdrol speelden. De creaties werden gedeeld via Meta, LinkedIn, TikTok en Google.

Verder werd in samenwerking met eventbureau Twice een activatie op poten gezet aan het Centraal Station van Antwerpen met op het programma een dj en ‘freerunners’. Gentse studenten waren ook een doelgroep van Artes. Ze werden aangesproken via een klimtoren op het Sint-Pietersplein die ze zo snel mogelijk moesten beklimmen. Ze maakten daarbij kans om een helikoptervlucht te winnen. De studenten kregen ook een scheurkalender die bol stond van de uitdagingen, memes, gezonde recepten en handige tips. 

Archief / AGENCIES