Fr

AGENCIES

Duo aan het hoofd van The Fat Lady

Woensdag 5 Februari 2025

Duo aan het hoofd van The Fat Lady

Jaffee Brys, tot nog toe head of content bij The Fat Lady, werd benoemd tot CEO van het content agency. Content strategist Pauline Lannoo wordt dan weer head of digital strategy bij het bureau.
 
Aan de zijde van oprichter Koen Denolf die verantwoordelijk is voor strategie en ontwikkeling, vormt het duo het nieuwe directieteam bij The Fat Lady, met als doel, zo luidt het, in te spelen op de toenemende complexiteit van de marcomsector, en dit met een doordachte aanpak waarin data-analyse, meetbaarheid en voortdurende optimalisatie centraal staan: “AI verlaagt de drempel om content te produceren, maar zonder strategische basis en begeleiding zal impact uitblijven. Bovendien vraagt het groeiend belang van Gen Z om een herziening van marketingstrategieën en kanalen. De ambitie is om content marketing zo diep in de bedrijfsstrategie te verankeren dat het niet langer wordt gezien als een aparte discipline, maar als het fundament van succesvolle marketing.”

Archief / AGENCIES