Fr

AGENCIES

Brussels Airlines verzorgt imago met WeWantMore

Donderdag 23 Januari 2025

Brussels Airlines verzorgt imago met WeWantMore

WeWantMore was de uitverkorene voor een make-over van het merk Brussels Airlines en meer bepaald om een visuele identiteit te creëren die als doel heeft om de differentiatie te versterken, een consistente merkervaring te garanderen en een premium imago uit te stralen op alle communicatiekanalen.
 
WeWantMore benadrukt dat zijn missie verder gaat dan visuele communicatie, met de uitwerking van  een designtaal die de fysieke ervaring van het merk dient te verrijken, en waarvan alle elementen op harmonieuze wijze geïntegreerd zijn in een coherente en uniforme Brussels Airlines identiteit.

De nieuwe visuele identiteit is momenteel voor het eerst te zien in de nieuwste imagocampagne van Brussels Airlines. De campagne is het werk van TBWA.

Michel Moriaux, head of marketing bij Brussels Airlines: “Met de evolutie van onze huidige visuele identiteit willen we boven alles een meer onderscheidend merkbeeld creëren en het premium aspect van Brussels Airlines versterken. Het werd al snel duidelijk dat WeWantMore de ideale partner was om deze uitdaging aan te gaan. Het werk dat ze leverden, was van uitstekend niveau.”

Archief / AGENCIES