Fr

AGENCIES

FamousGrey wordt AKQA

Dinsdag 17 September 2024

FamousGrey wordt AKQA

Sinds vandaag is het officieel. FamousGrey is niet meer, leve AKQA Brussels. De naamsverandering en nieuwe branding heeft ook betrekking op Famous Relations, het pr-bureau van de groep. Dat gaat voortaan door het leven als AKQA Brussels PR.

De transitie naar AKQA is volgens het management van het Agency of the Year 2024 een logische volgende stap voor FamousGrey, dat zich de laatste jaren steeds meer is gaan toespitsen op digitale en innovatieve campagnes, onder andere voor Helan, Veolia, Proximus en Schweppes.

De expertises van AKQA Brussels en AKQA Brussels PR zijn strategie, creativiteit, productie & design, digital en PR. Ter herinnering, beide entiteiten zijn te vinden in de WPP Campus, in hartje Brussel. 

“We zijn verheugd om als puur Belgisch bureau toe te treden tot het AKQA-netwerk, simpelweg omdat het onze innovatiecapaciteiten zal versnellen”, aldus Francis Lippens, CEO van AKQA Brussels. “We bouwen uiteraard verder op onze lokale marktkennis en consistente aanpak. Maar daarbovenop hebben we vanaf nu toegang tot het AKQA-netwerk en hun waanzinnige technologische expertise, waardoor het voelt alsof we er honderden nieuwe collega’s en experts bij hebben gekregen om onze klanten te helpen.”

“Bij AKQA koesteren we een cultuur van nieuwsgierigheid en verbeelding, wat leidt tot krachtige ideeën. We hebben vastgesteld dat FamousGrey en Famous Relations die ambitie delen, waardoor we ervan overtuigd zijn dat ze een perfecte bondgenoot zijn om samen impactvol werk te blijven creëren in België dat ook resoneert buiten de grenzen”, aldus de CEO en oprichter van AKQA, Ajaz Ahmed.

Foto: Francis Lippens, rechts, naast Peter Ampe, CCO van AKQA Brussels.

Archief / AGENCIES