Fr

AGENCIES

The Friends by Verhulst op alle fronten in Wallonië

Maandag 2 September 2024

Voor het vierde jaar op rij hebben de Fédération Francophone de la Boulangerie Pâtisserie, Glacerie, Confiserie, Chocolaterie en de Apaq-W hun communicatiecampagne voor de broodsector, de meesterbakkers en de brooddepots toevertrouwd aan The Friends by Verhulst.

De campagne ‘Ma boulangerie-pâtisserie, j'y tiens, c'est mon plaisir quotidien!’ laat consumenten niet alleen stemmen op hun favoriete bakkerij en patisserie, maar wordt het hele jaar lang gevoerd op radio, POS en de sociale media, met de steun van vaste ambassadeurs Sandrine Dans en Gérald Watelet.

Verder zal The Friends by Verhulst gedurende twee jaar de communicatie verzorgen voor de lokale evenementenhal Louvexpo en Le Point d'Eau, het watersport- en recreatiecentrum, beide in La Louvière. Dat gebeurt via Devlopp, het autonoom gemeentebedrijf van de Waalse stad.

Voor Louvexpo, een klant die het bureau al drie jaar begeleidt, betreft het een exclusief b2b-communicatieluik, waarbij voornamelijk de faciliteiten en het team worden gepromoot. De doelgroepen zijn grote bedrijven en de organisatoren van evenementen. Voor Le Point d'Eau gaat het dan weer om B2C-communicatie. Op het programma staan een website, SoMe-aanwezigheid, radio- en tv-campagnes, ondersteuning voor de organisatie van evenementen, enz.

Archief / AGENCIES