Fr

AGENCIES

IBZ rekruteert The Crew

Woensdag 2 Oktober 2024

IBZ rekruteert The Crew

Om de vooroordelen rond werken in de publieke sector te doorbreken, maar ook om geëngageerde jonge talenten te rekruteren, zijn medewerkers te mobiliseren en zijn imago te moderniseren, deed IBZ (FOD Binnenlandse Zaken) een beroep op The Crew. Het communicatiebureau creëerde vervolgens het nieuw werkgeversmerk: job.ibz.be en zijn website. Die wordt verrijkt met ad hoc content om aldus de reputatie van IBZ te vergroten als moderne en stimulerende werkplek voor iedereen die haar waarden deelt en zich wil engageren in een flexibele organisatie.

The Crew maakte eveneens een brand book dat alle elementen van de ziel van job.ibz.be samenbrengt, alsook een basiscommunicatieplan om het nieuwe werkgeversmerk te lanceren. Dat werd gelanceerd met een eerste campagne dat bewust bol staat van de neologismen: ‘Ook jij kunt een super beburgeraar, super bealerter en super gezondheidscrisisser worden’. Het doel is het imago van IBZ versterken als een voortdurend evoluerende organisatie die nieuwe banen aanbiedt voor geëngageerde jonge talenten, waarbij het het niet alleen gaat om werken, maar om werken voor iets waarin je gelooft.

Archief / AGENCIES