Fr

AGENCIES

Employer brand van Orona in de lift met Liquid

Dinsdag 5 November 2024

Om zijn naambekendheid als werkgever te stimuleren en een rekruteringscampagne op te zetten, ging liftmerk Orona aankloppen bij Liquid.

Het Brugse bureau zette om te beginnen de employer value proposition op punt: “Werken bij Orona, daar zit beweging in.” Daarna creëerde het een rekruteringscampagne voor moeilijk in te vullen technische vacatures. Voor de social video gebruikte regisseur Jonas Baeckeland (van de biopic ‘Cool Abdul’) de Insta360-camera om een dag in het leven van een Orona-medewerker vast te leggen: de beelden staan symbool voor de vrijheid en de flexibiliteit die Orona als werkgever biedt.

Het concept werd doorgetrokken naar een nieuwe jobsite, een sociale netwerkstrategie zodat medewerkers hun eigen netwerk vlotjes konden aanspreken en een volledig uitgewerkt communicatieplan met SoMe-toolkit voor de hr-managers, zodat die zelf aan de slag konden.

Archief / AGENCIES