Fr

AGENCIES

IPG presenteert OS Interact

Maandag 21 Oktober 2024

In februari kondigde Interpublic de integratie aan van Adobe GenStudio, waarmee merken de creatie, productie en activering van content met behulp van generatieve AI kunnen versnellen, in een nieuw eigen martech platform. Doelstelling was om te voldoen aan de vraag naar steeds meer gepersonaliseerde digitale content die in real time wordt geleverd. De tool, die IPG Engine gedoopt werd, zou ook de gegevens van Acxiom bevatten om preciezere consumentenprofielen op te stellen. Kortom, hij werd ontworpen om de hele levenscyclus van content te ondersteunen.
 
Vandaag kondigt IPG een verbeterde versie van dit platform aan, dat nu een omschreven wordt als een besturingssysteem en voortaan Interact heet.
 
Dit eengemaakte end-to-end framework – ontwikkeld en gehost door Kinesso - werd ontworpen om de datastroom gedurende de gehele campagnelevenscyclus te integreren, zodat de IPG-bureaus de marketingprestaties van hun klanten kunnen verbeteren via alle kanalen en media-touchpoints.
 
“Interact maakt end-to-end oplossingen mogelijk die merken helpen klanten beter te betrekken, te converteren en te behouden gedurende hun hele journey, terwijl de waarde van hun investeringen in media, marketing en verkoopkanalen in real time wordt gemeten en geanalyseerd”, zegt Philippe Krakowsky, CEO van IPG.

Archief / AGENCIES