Fr

AGENCIES

Boondoggle Havas draagt zorg voor Curalia

Vrijdag 1 November 2024

Curalia, specialist in verzekeringen, RIZIV en investeringen voor zorgverleners, heeft samen met Boondoggle Havas een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld. Het doel is professionele zorgverleners helpen om zich te focussen op waar ze goed in zijn, meer bepaald patiënten helpen. 

De nieuwe campagne draait om de boodschap: ‘Zorg verlenen zonder zorgen.’. Dit om het engagement van Cualia voor de zorgverleners te benadrukken. De campagne wordt gevoerd op de sociale media, in de geschreven pers en in display om aldus een groot publiek te bereiken, van professionals tot studenten.

“We willen zorgverleners laten voelen dat we ze door en door begrijpen”, zegt Izzy Van Aelst, commercieel directeur bij Curalia. “Zorg verlenen zonder zorgen is meer dan een slogan, het is onze belofte om er altijd voor ze te zijn, of ze nu net beginnen of al jaren in het vak zitten. Want het welzijn van de samenleving begint met de zorg.”

Archief / AGENCIES