Fr

TECH

Innovation en AI hoofdthema bij MM Tech Club

Donderdag 21 November 2024

Innovation en AI hoofdthema bij MM Tech Club

Met als thema 'Humans x AI: Innovating your marketing by enhancing your brand's empathy' kijkt de MM Tech Club op 10 december naar technologische innovatie ten dienste van merken en hun relaties met consumenten.

Door gebruik te maken van opkomende technologieën met AI als hoeksteen is het mogelijk om hypergepersonaliseerde content te leveren aan alle klanten,precies daar waar ze zijn, wanneer ze het nodig hebben en ongeacht het contactmoment. Om deze doelstelling waar te maken is het essentieel om enorme datasets te gebruiken om consumenten volledig te begrijpen, een sterke merkidentiteit te ontwikkelen en AI te trainen.

De invoering van deze technologieën vereist ook dat teams hun vaardigheden aanpassen en ze brengt ook ingrijpende veranderingen met zich mee in de relaties tussen merken en hun partners.

In het debat, dat zoals steeds gemodereerd wordt door Alain Heureux, worden de meest veelbelovende technologieën om winnende strategieën te bouwen geïdentificeerd. Ook de impact van AI vanuit organisatorisch oogpunt komt aan bod, net als de perceptie van deze technologieën door consumenten.

Te gast zijn drie grote namen die zich volledig inzetten voor deze onderwerpen: José Fernandez (Chief Customer Experience, Marketing & Digital Officer, D'Ieteren) en twee vertegenwoordigers van Emakina/EPAM, Iva Filipovic (Senior Experience Consultant) en Ivanel Pérez Bolívar (Experience Design Director & Design Strategist).

Humans x AI: Innovating your marketing by enhancing your brand's empathy
Dinsdag 10 december, 18u TheMerode
Inschrijven kan hier.

Archief / TECH