Fr

TECH

YouTube en kids op het MM Tech Club-programma

Woensdag 6 November 2024

YouTube en kids op het MM Tech Club-programma

Met als thema 'Hit or Skip: YouTube's Kids Content in a Compliant World' kijkt de volgende MM Tech Club naar reclamebeheer voor een jong publiek.

Online videoconsumptie, met name op YouTube, groeit met sprongen, vooral bij jongeren. Die groei roept echter complexe vragen op over verantwoorde reclame, vooral in het tijdperk van de Digital Service Act (DSA). Hoe kunnen adverteerders het wettelijke kader respecteren en tegelijkertijd ongepaste boodschappen vermijden?

Om dit onderwerp verder te verkennen, verwelkomen we Gordy Pleyers, PhD, professor aan de Louvain School of Management, die de nieuwste trends uit wetenschappelijk onderzoek naar de populariteit van YouTube bij kinderen en hun perceptie van reclame zal delen, Jovana Grujičić, Director of Client Solutions EMEA bij Channel Factory, die zal uitleggen hoe je targetingfouten kunt voorkomen, ervoor kunt zorgen dat reclameboodschappen zijn afgestemd op het publiek en tegelijkertijd budgetten kunt optimaliseren, en Benjamin Sekkai, CMO ad interim bij Stellantis, die zal uitleggen waar adverteerders op moeten letten.

Hit or Skip: YouTube's Kids Content in a Compliant World
Dinsdag 12 november om 18u in TheMerode
Inschrijvingen hier

Archief / TECH