Fr

BRANDS

Meli krijgt make-over met Dallas

Dinsdag 12 November 2024

Meli krijgt make-over met Dallas

Aan de vooravond van zijn 100ste verjaardag deed het iconische Belgische honingmerk Meli een beroep op Dallas voor een full rebranding, waaronder een nieuwe website en de nieuwe baseline ‘De lekkerste honing. Van de hele wereld’.

Het nieuwe logo is een verwijzing naar de merkbelofte en naar de rijke Meli-smaaktraditie. De bekende bijenkorf kreeg een opfrisbeurt en zorgt voor instant herkenning van het honingmerk. Het nieuwe font voegt de nodige speelsheid toe, een knipoog naar het kleurrijke Meli-park.

Op de vernieuwde website kunnen bezoekers ontdekken hoe Meli al een eeuw lang honing van de hoogste kwaliteit levert.
De rebranding van Meli is nog maar een eerste stap in de samenwerking met Dallas.
 
Marc Houthuys, marketing Director van Meli: “Dallas tilde ons merk naar 2025, met respect voor 100 jaar Meli heritage. Met onze nieuwe look en aangescherpte strategie kunnen we ons verhaal op een frisse manier brengen.”

Archief / BRANDS