Fr

BRANDS

Horeca Forma Be Pro maakt sector aantrekkelijker met Digizik

Dinsdag 12 November 2024

Horeca Forma Be Pro maakt sector aantrekkelijker met Digizik

Een aantal organisaties, waaronder Bruxelles Formation, Actiris, VDAB en Comeos, verenigt zich onder de naam Horeca Forma Be Pro om Digizik het beheer van een campagne toe te vertrouwen. Die moet de horecasector als werkgever in Brussel aantrekkelijker maken.
 
Be Different, Choose Horeca’ kwam tot stand in samenwerking met lokale spelers en de Brusselse producent Stereoclip. Op het programma stond een 360°-strategie met een sterke branding, verschillende mediakanalen (een minisite, campagnevideo, OOH en SoMe), een evenement om het engagement van de sector kenbaar te maken en, tot slot, een stevig mediaplan (YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, programmatic en OOH).

Digizik zorgt voor de strategie, de creatie, de art direction, de productie en het event- en medialuik. Mediaplus helpt bij de offline media.

De campagne loopt nog tot 4 december. Vanaf 3 maart 2025 wordt een tweede golf verwacht ter versterking van de reclameboodschappen en het engagement charter.

Archief / BRANDS