Fr

ASSOCIATIONS

BMMA innoveert met 'Next Gen In Action'

Maandag 28 Oktober 2024

BMMA innoveert met 'Next Gen In Action'

Onder impuls van Aurélie Franceschini (Mountainview) en in het kader van haar ‘In Action’ platform lanceert de BMMA op 26 november een nieuw evenement dat gericht is op jongeren onder de 30 jaar. Het doel is om een brug te slaan tussen de generaties en nieuw talent onder de aandacht te brengen.

“We stelden vast dat de jonge professionals te vaak niet present tekenen op de zakelijke evenementen in onze sector, ondanks het feit dat er in de sector heel wat jong talent aanwezig is”, leggen Hugues Rey en Aurélie Franceschini, respectievelijk voorzitter en bestuurslid van de BMMA, uit. “Om daar verandering in te brengen, hebben we ‘Next Gen In Action’ in het leven geroepen. Dat is bedoeld om jong talent kansen te bieden om te leren, te netwerken en erkenning te krijgen.”

Het event bestaat uit vier workshops, waaraan per workshop vijf jongeren die al in de sector werken (twintig deelnemers in totaal) kunnen deelnemen. Elke workshop wordt geleid door een senior expert: Cédric Cauderlier (Mountainview) voor de strategieworkshop, Matthieu Vercruysse (Publicis Groupe) voor AI, Didier Bernardi (bpost) voor duurzame ontwikkeling en Stéphanie Radochitzki (IPG Mediabrands) voor media.

Deelnemers kunnen ook rekenen op de begeleiding van vier mentoren: Karl Lechat (Lucien), José Fernandez (D’Ieteren), Mélanie Decelle (Spadel) en Wim Vermeulen (Bubka).

Aan het einde van de workshops, vanaf 18u30, wordt elke groep uitgenodigd om een case aan het aanwezige publiek te presenteren.

Meer informatie en de mogelijkheid om je in te schrijven vind je hier.

Archief / ASSOCIATIONS