Fr

ASSOCIATIONS

EACA en WFA stappen mee in Exchange rond bereikmeting en data

Woensdag 16 November 2022

CIMM (neen, niet onze tripartite, wel de Coalition for Innovative Media Measurement) en egta (vereniging voor creatieve audiovisuele reclameoplossingen) kondigen aan dat de ACA en de WFA toetreden tot hun gezamenlijke expertisecentrum rond bereikmeting en data. Bedoeling: de kennis, initiatieven en oplossingen op de Amerikaanse en Europese markten in de kijker zetten tijdens halfjaarlijkse events.

Het eerstvolgende vindt virtueel plaats op 29 november van 16 tot 19u, met de deelname van keynote speakers van The Attention Council, Dentsu, GroupM, Havas, Kantar, NBCU, OpenAP, Omnicom, Publicis, UM, ANA, ISBA/Origin, Unilever, PepsiCo, Deutsche Telekom, Ebiquity, MMS, the Swedish Advertiser Association, AGTT and TV Insight.

Meer info via info@CIMM-us.org.

Archief / ASSOCIATIONS