Fr

ASSOCIATIONS

UBA kondigt highlights voor 2023 aan

Maandag 23 Januari 2023

De UBA die kan terugblikken op een succesvol jaar vol innovaties en nieuwe leden (waardoor het totale aantal aangesloten bedrijven vandaag 375 bedraagt), kondigt een aantal van zijn plannen voor de komende maanden aan.
 
Zo is de adverteerdersvereniging van plan het aanbod van de UBA Academy verder aan te vullen met een extra focus op E-commerce & Strategie. Ook wordt het bekende Communication Management College voor junior marketeers omgevormd naar een Brand Building College. Doelstelling: jonge marketeers op weg helpen om merken te bouwen van strategie tot media. In februari lanceert de UBA dan ‘Privacy to build trust in your brand’, een initiatief dat inzoomt op het belang van privacy voor merken en consumers. Ook niet onbelangrijk: voor het tweede jaar op rij zal de vereniging samen met de UMA de netto mediabestedingen in kaart brengen voor de sector.
 
Noteer alvast ook de volgende niet te missen afspraken in je agenda: op 27 april is het tijd voor de UBA Trends Day, op 31 augustus word je verwacht op de UBA Media Date en op 14 december op de UBA Xmas Lunch.

Meer info hier.

Archief / ASSOCIATIONS